Mellan himmel och jord

2013-05-02
12:01:00

Pluggdag, som alla andra dagar
Nu sitter jag här igen, med datorn, böckerna och kaffet laddad för en heldag på bibban. Förmiddagen har spenderats med matte och derivata med min "privatlärare" Marija. Underbart hur vänner tar sig tid för att hjälpa de mindre duktiga, men hon säger att hon är stolt över sin elev så jag hoppas att jag klarar kursen även om det känns motigt...Nu är jag uppladdad (mest fysiskt dock) för engelsk litteraturhistora i "tysta rummet" på bibban. Det är effektivare att sitta här än hemma av någon anldening... Tänk den dagen man kan göra annat än att plugga...
 
Förra veckan hade de utförsäljning på böcker och tidskrifter på bibban, och vad slank ner i min väska om inte en hel årsprenumeration av "Drömhem & Trädgård", för bara 5:- ! Önskar att det är det jag kunde få läsa istället för de tjocka böckerna som ligger framför mig nu...
 
Min vardag för tillfället
 
 
Älska att shoppa billigt!

Kommentar:
#1: mamma

Du år så DUKTIG Jessie. Kämpa på, pok.

Svar: Tack, men den här gången är det ändå bara resultatet som räknas... puss
Jessica

2013-05-03 @ 20:40:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: