Mellan himmel och jord

2014-02-02
09:18:34

Skrivkramp
Jag har inte försvunnit. Inte heller haft så mycket att göra så jag inte hunnit blogga, eller för delen inte heller så tråkig månad att jag inte haft något att skriva om. Jag har bara helt enkelt haft skrivkramp. Jag har gjort och funderat både mycket och lite jag kunnat skriva om, och velat, men inte riktigt tagit mig för att sätta mig och göra det. 

Under månaden som gått har älskade Milla fyllt 1 år och börjat gå som bara den! Jag har haft pysselstund med Pernilla och Walter och gjort gipstavlor. Gått promenader med vänner. Invigt skidorna för vinter och Tobbe har åkt för första gången. Jag har hängt hos syster på hotell Vrinnevi och blivit förbannad på vården för egen del. Jag har fått bukt på mitt sockerberoende och är inte alls lika trött. Sålt massa "loppis-saker" via Facebook, köpt en begagnad cykel och lagt ut den på Blocket igen. Bytt bank, börjat pensionsspara och skaffat gemensamt kort. Hälsat Madde välkommen tillbaka från ett halvår i Mexico. Skottat snö. Avslutningsvis har vi budat på hus, men inte heller denna gång fått flytta... 

Nu styr vi Lizas Gråbettan mot Örebro för ett nytt äventyr och det lovar jag att skriva om :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: