Mellan himmel och jord

2013-06-25
16:43:00

Gym flex?
För något år sedan fick jag en Gym flex, ni vet en sån vibrationsmaskin man sätter på magen eller låren för att det ska stimulerta bort fettet och trolla fram musklerna. Jag var ganska taggad att börja använda den, men ni vet hur det är - den hamnade i en låda och glömdes bort. Jag har tänkt på den med jämna mellanrum, men i dag var det första gången jag provade den. Jag är ändå ganska skeptiskt om det ens kommer att hjälpa till något, så jag letade runt lite på internet för kommentarer, men hittade ingenting.
 
Är det någon av er som har erfarenhet? Jag tänker, när man ändå sitter vid datorn, på gräsklipparen eller läser en bok...
 
Bättre än inget?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: