Mellan himmel och jord

2014-07-01
20:21:00

Buzzar Diskmaskinstabletter
Idag fick jag en glad överraskning på posten. Jag har blivit utvald av testföretaget Buzzador att prova nya Finish Powerball Quantum Power gel. Gratis är gott :) För några år sedan var jag en jäkel på att roffa åt mig gratistester och få gratis presentkort till höger och vänster. Det finns gott om hemsidor och bloggar som sammanställer var man kan få tag på sånt. Då vällde det in saker i brevlådan och sällan var jag ens tvungen att göra något tillbaka för att få produkten. Det kunde vara allt från mat till prylar, upplevelser och hudvårdsprodukter. Mycket godis, och även där är ju gratis ännu godare :)
 
Buzzador fungerar (om jag förstått det rätt) så att man får en produkt men ett kitt till sig och massa småproduktpåsar att dela ut till vänner och bekanta. Det beror ju självklart på vad man Buzzar, får man en bil får man ju inte en massa småbilar till vännerna, men man kanske får skjutsa lite på dem. Både buzzaren och de som får ta del av produkten åtar sig att göra små rapporter och med just Buzzadors app i telefonen är det väldigt snabbt och behändigt. Är det någon som vill ha en provpåse och rapportera in ett omdöme så säg till :) 
 
Gratis är gott!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: