Mellan himmel och jord

2013-05-24
21:50:00

Kursslut och namnkalas-pyssel
Äntligen slipper ni mitt tjat om plugga hit och plugga dit. Äntligen är helveteskurserna slut och proven är skrivna! Engelskan kändes sådär, men matten kändes bättre. Sammanfattningsvis finns det ändå bara ett ord: Skönt!
 
Äntligen kan jag även börja komma i kapp med allt som har kommit på släp under de senaste månaderna. Till att börja med är Millas namnkalas på söndag och här hemma pysslas och fixas det för fullt med diverse hemligheter och överaskningar. Pernilla och Walter var även här på lunch i dag och hjälpte till med fyllningarna till tårtorna. Om det blir som i mitt huvud så kommer det blir bra =) På tal om bakning så fick jag världens sötaste blomsterarrangmang av syster idag, en blom-cupcake!
 
Nu ska jag hoppa in i bilen och styra den mot till stan en sväng för att möta upp Tobbe och lite kompisar för en utekväll.
 
 
 
Vad kan det här tänkas bli för spännande?
 
 
"Att äta med ögonen" fick en ny innebörd

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: