Mellan himmel och jord

2013-11-11
22:14:00

Är det jul snart?
När får man egentligen börja lyssna på julmusik igen? Varför inte nu?, tänkte jag direkt när jag funderade på det i bilen hem och slog på jullistan på Spotify för första gången i år. För mig kommer nog julen tidigare och tidigare för varje år. På torsdag åker vi till Ekenäs slott för den mysigaste julmarknaden, och en sväng till skogen för att kolla in årets gran. Sen kan man väl nästan börja med pepparkakor, glögg och skinkmackor också va?! Snart är det väl även dags för julklappshandel och lite pyssel.. Om någon vill julbaka eller julpyssla i december så är det bara att boka upp mig på mina lediga ensam-hemma-kvällar i veckorna!
 

Pumpan är utbytt mot några ljuslyktor inför vintern
 

Kommentarer:
#1: Elin

Nästnästa vecka börjar julborden här på jobbet så visst är det ok att lyssna på julmusik redan nu;)

Svar: Åh vad kul med julbord! Det saknar jag att jobba med, så mysig stämning! Bokat det på bra, eller har folk, som jag, knappt fattat att vi är där snart?
Jessica

2013-11-14 @ 14:18:12
#2: Nilla

Vi vill julpyssla/baka!!!

Svar: Vi får bestämma en dag imorrn. Kram!
Jessica

2013-11-15 @ 10:45:22
#3: Elin

Vi har tokmycket bokningar och nästan fullt alla datum. Jag lär snitta 55 timmar/veckan. Familjen får man träffa om en månad liksom. Men det är kul också fast lite nervöst innan det drar igång; )

2013-11-16 @ 18:30:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: