Mellan himmel och jord

2014-01-07
17:39:18

Ensamt hemma
Nu är det vardag igen. Igår kväll åkte Tobbe till Stockholm och det var som om han tog med sig luften från huset. Med ens blev det tomt, tyst, kallt och ensamt. Han har varit i Stockholm i veckorna sedan maj nu och jag hoppas att han kommer hem till nästa sommar, han har alltså gjort en fjärdedel av tiden borta nu. Det är rätt många dagar om man tänker på att vi i princip bott ihop sedan dag 1 för snart 7 år sedan. Men dock är det ännu fler dagar kvar... 

Nu är det i alla fall vardag igen som sagt. Bort med godiset och fram med böckerna. Jag har en del att ta igen nu eftersom jag valde att vara ledig när Tobbe var hemma 3 veckor. Första schemalagda passet är nästa onsdag och fram till dess ska jag försöka att vara duktig hemma. 

Som för så många andra innebär även nytt år nya tag i träningen. Jag har tänkt att jag ska gå på ett vattenpass / vecka på badhuset och jag måste även komma igång att promenera mera, och att fortsätta mer regelbundet med sjukgymnastiken hemma. Och som för så många andra så håller det här i säg... 3 veckor? :) 

Kommentarer:
#1: Anonym

Tråkigt m mycket egentid men du är så duktig! Appråpå det andra så ska det hålla länge... Du har bra karaktär om du bara bestämmer dig men det är tufft. Kämpa på o tänk på hur skönt det känns när du klarat träningen/inte äta onyttigt osv. Jag kan tjata på dig :) Kram o lycka till!

2014-01-08 @ 20:34:31
#2: Anonym

Jag har för mig att jag skrev Nilla i namnrutan när jag kommenterade men men... :)

Svar: Jag misstänkte att det var du som hade skrivit. Jag har köpt kromtabletter nu för att bli kvitt sockerberoendet, har inte du använt det?
Jessica

2014-01-09 @ 22:28:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: