Mellan himmel och jord

2014-04-15
19:39:00

Nummer 100!
När jag startade min blogg för drygt ett år sedan var syftet att skriva av mig kring tankar och funderingar, uppdatera vänner och familj om vad som hände i min vardag och dela med mig av tips, idéer och annat kul. Sedan dess har det blivit 100 inlägg om just vad som fallit mig in. Det har handlat om syskonbarn, sjukdomar, recept, utflykter, vänner, tankar, döden, kärlek, plugg - ja allt mellan himmel och jord. 
 
Varje dag är det stadigt ca 10 besökare som kikat in här. Några vet jag vilka, men långt ifrån alla. Då jag vet att de flesta inte är inne dagligen är det ju betydligt fler än 10 personer. Som mest har det hittat hit uppåt hundratalet på en dag, när jag länkat från Facebook, men inte en enda dag (förutom allra första veckorna) har räknaren stått kvar på noll! Ganska fantastiskt att det är så många som är intresserade av mitt ganska ointressanta liv! 
 
Allra flest besökare hade inlägget när mina små syskonbarn föddes, "Jag har blivit moster!". Mitt egna favoritinlägg är "Och någonstans så blev jag den jag är nu", och det är även det jag fått flest positiva ord och kommentarer om. Det mest förvånande var ändå när jag för några veckor sedan fick en kommentar på "Diagnos: fibromyalgi" från i höstas, av en helt okänd person som tyckte att jag förklarade mina känslor kring sjukdomen och beskrev den så bra. 
 
Jag har fått många fina åsikter om hur jag skriver, vilket gör mig ännu mer taggad att fortsätta. Så, tack för att ni läser så jag får fortsätta skriva för några!

Kommentar:
#1: Anonym

Jag skulle vilja ha en "like-knapp" på bloggar :) Mysigt att läsa o följa dig lillstrumpa! Puss//Nilla

2014-04-16 @ 18:47:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: